INFORMACJA DOTYCZĄCA WNIOSKÓW O ZMIANĘ W BIZNESPLANIE
W związku z zapytaniami z Państwa strony informujemy, że wniosek o zmianę biznesplanu należy złożyć, jeżeli zmieniły się ceny, parametry, termin wydatkowania lub nie ma już dostępnych zaplanowanych produktów. O każdej zmianie cen należy również poinformować (nawet, jeżeli jest to różnica kilku lub kilkunastu złotych bądź groszy).
Wniosek należy złożyć w następujących przypadkach:
- jeżeli zmieniły się parametry wydatku,
- jeżeli wycofano produkt wskazany w biznesplanie i trzeba zawnioskować o zmianę wydatku,
- jeżeli zmieniła się cena wydatku,
- jeżeli zmienił się zaplanowany termin realizacji poszczególnych wydatków.
Jeżeli wydatki wyszczególnione w biznesplanie są tańsze ze względu na występujące promocje, można dokonać zakupu i zwrócić się z jednym, łącznym wnioskiem informującym o zmianie cen. We wniosku należy odnieść się do powstałych oszczędności oraz na co zostaną przeznaczone (zwiększenie ceny innego wydatku lub dodanie nowego) z zastrzeżeniem, że cała kwota dotacji musi zostać wydana tj. 23 050,00 zł.
Wnioski o zmiany w biznesplanie należy przesyłać w postaci skanu na adres mailowy: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.